Прочетете в брой 26

с. 49. Резо Габриадзе не се страхува от куклите.
с. 52. Чеховианата на словашкия режисьор Роман Полак.
с. 57. „Спектакълът комбинира два стила японски традиционен куклен театър. Първият е „Бунраку“, който възниква през 17. век и се пази непроменен до наши дни. Вторият стил е „Буня нингьо“, възникнал през 17. век като фолклорен театър, в който куклата се води от един актьор“ – режисьорката Елена Панайотова за „Принцът на морето и принцът на земята“ по древна японска легенда.
с. 61. Платформата „Артисти за НЕнасилие“ в действие.
с. 64. „Харесва ми да се чувствам част от съня и метафората, отвъд клишето.“ – разговор с актьора Боян Арсов.
с. 70. „ Явиха се само две момчета. В НУТИ момчетата от Класическия отдел се броят на пръсти. Нашите балетни състави, дори балетът на Софийската опера, изпитват остър дефицит от мъже. Това отдавна е тема за сериозен разговор.“ – Стефан Христов за танцовия конкурс „Малки звезди“ 2019.
с. 72. Зелена зона
Явор Огнянов,
редактор Сцена